www.croatia.hr
Mediteran kakav je nekad bio

Turističko vijeće Hrvatske turističke zajednice usvojilo Program rada za 2013. godinu

Pronađi
Naziv
Grupa
select
Od:
RadDatePicker
Open the calendar popup.
Do:
RadDatePicker
Open the calendar popup.
 

 

HTZ Glasnik

Interno glasilo Hrvatske turističke zajednice HTZ glasnik u svakom broju detaljno obrađuje pojedino emitivno tržište te donosi aktualno stanje na tržištima gdje Hrvatska turistička zajednica ima svoja predstavništva.

HTZ glasnik donosi presjek aktivnosti Glavnog ureda te Predstavništava Hrvatske turističke zajednice u inozemstvu, vijesti iz sustava turističkih zajednica te novosti iz hrvatske turističke ponude. HTZ glasnik se može naručiti na e- mail: glasnik@htz.hr
 

Turističko vijeće Hrvatske turističke zajednice usvojilo Program rada za 2013. godinu

12. prosinac 2012.

Turisticko vijece HTZ-a Snažna potpora povećanju broja turističkih dolazaka u pred i posezoni te u kontinentalnim odredištima, uz naglasak na online promidžbi i razvoju turističkih zajednica u destinacijske menadžment organizacije i kompanije obilježit će rad HTZ-a u idućoj godini

Na danas održanoj desetoj sjednici Turističkog vijeća Hrvatske turističke zajednice usvojen je Program rada Hrvatske turističke zajednice za 2013. godinu. Aktivnosti predviđene Programom usmjerene su na ostvarenje dvaju temeljnih strateških ciljeva hrvatskog turizma, povećanje broja dolazaka u pred i posezoni te u kontinentalni dio Hrvatske. Ministar turizma Republike Hrvatske Veljko Ostojić izrazio je nadu u njihovo ostvarenje, podsjetivši kako će na rezultate iduće sezone značajno utjecati nastavak globalnih recesijskih trendova. „Iznimni rezultati sezone 2012. su produkt dobre pripreme i predanog rada svih čimbenika u turizmu, a ponovimo li te rezultate i u nadolazećoj sezoni, moći ćemo svi zajedno biti zadovoljni“.

Predstavljajući Program rada, direktorica Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice Meri Matešić objasnila je kako će se u idućoj godini intenzivno raditi na oblikovanju jedinstvenih turističkih proizvoda i sadržaja, zbog čega će Hrvatska turistička zajednica poticati razvoj destinacijskih menadžment kompanija (DMK) i destinacijskih menadžment organizacija (DMO) te marketing brendova, dok će se promidžbene aktivnosti u puno većoj mjeri realizirati putem online kanala. Jedan od čimbenika razvoja DMK i DMO je snažnije uključenje subjekata privatnog i javnog sektora te sukladno tomu i povećanje investicija u turizmu.
„Cilj nam je imati i kvalitetan turistički proizvod i kvalitetnu komunikaciju, što će se ostvariti kroz suradnju svih uključenih u sektor turizma“, zaključila je Matešić.

Među brojnim novinama u načinu rada HTZ-a, u planu je viralna marketinška kampanja, a u studijska putovanja novinara po prvi će se put uključiti i utjecajni bloggeri s ciljanih tržišta. Udruženo oglašavanje pojednostavljeno je i ostvarivat će se kroz manji broj modela, a značajno je smanjen broj sajamskih nastupa, kao i opseg oglašavanja u klasičnim medijima. U skladu s potrebama online aktivnosti, povećat će se broj multimedijalnih sadržaja, smanjiti produkcija tiskanih promidžbenih materijala, a postojeće tiskane brošure dobit će digitalna izdanja.

Program rada Hrvatske turističke zajednice temelji se na Operativnom marketing planu turizma Hrvatske, pa će se u 2013. godini intenzivirati edukacija djelatnika sustava turističkih zajednica i turističke industrije za sve segmente marketinga. U planu su i izrada turističkog informativnog sustava te centralnog pretraživača. Također, istraživanja tržišta bit će temelj za donošenje odluka o aktivnostima u narednom razdoblju, a u svrhu daljnjeg unapređenja rada Hrvatske turističke zajednice, provodit će se precizna mjerenja rezultata i učinaka svih provedenih aktivnosti.

Osim usvajanja Programa rada, na današnjoj je sjednici za novog direktora Predstavništva u Velikoj Britaniji sa sjedištem u Londonu odabran Tonko Rilović, koji je tijekom dosadašnje karijere bio na nekolicini rukovodećih pozicija u nacionalnoj aviokompaniji Croatia Airlines. Budući da je radio i kao direktor Croatia Airlinesa za tržišta zapadne Europe u Londonu, Rilović je dobar poznavatelj prilika na tržištu Velike Britanije, pa ga je Turističko vijeće jednoglasno odabralo između 14 kandidata koji su ispunjavali uvjete natječaja.

Turističko vijeće prihvatilo je Plan nadzora turističkih zajednica za 2013. godinu, donesena je odluka o imenovanju Povjerenstva za utvrđivanje kriterija za potpore manifestacijama, kao i izmjena člana Povjerenstva za udruženo oglašavanje javnog i privatnog sektora.
Vijeće je usvojilo i prijedlog za promidžbu hrvatskog turizma u suradnji s Hrvatskim skijaškim savezom, budući da je riječ o sportu koji je u vrijeme priprema Hrvatske za turističku sezonu iznimno popularan na našim ključnim emitivnim tržištima. „Ova suradnja će nam, osim medijske pozornosti na ciljanim tržištima, donijeti i pozornost šire publike“, zaključio je ministar Veljko Ostojić.

Ključni naglasci u Programu rada Hrvatske turističke zajednice za 2013. godinu
1. Snažna potpora unapređenju proizvoda (manifestacije, razvoj DMO i DMC, brendovi)
2. Intenzivna online komunikacija (online oglašavanje, viralna kampanja, blogovi)
3. Smanjenje offline oglašavanja (fokusiranje na ključna tržišta/regije i ciljne skupine)
4. Jačanje udruženog oglašavanja
5. Smanjenje broja nastupa na sajmovima i broja prezentacija
6. Smanjenje produkcije tiskanih materijala a povećanje produkcije multimedijalnih materijala
7. Intenzivna edukacija djelatnika sustava turističkih zajednica i turističke industrije za sve segmenta marketinga
8. Istraživanje tržišta kao temelj za donošenje odluka o aktivnostima u narednom razdoblju
9. Novi turistički informativni sustav
10. Izrada centralnog pretraživača
 
 
 
 
 
 

Izjava o kolačićima (Cookie policy)

Kako bismo vam pružili najbolje iskustvo naše stranice, te kako bi stranica radila ispravno, ova stranica na vaše računalo sprema malu količinu informacija (cookies - kolačići). Korištenjem stranice croatia.hr pristajete na uporabu kolačića. Blokiranjem kolačića i dalje možete pregledavati stranicu, no neke njezine funkcionalnosti Vam neće biti dostupne.

Što je kolačić?

Kolačić je informacija spremljena na Vaše računalo od strane web stranice koju posjetite. Kolačići omogućuju stranici da prikaže informacije prilagođene Vašim potrebama. Oni obično spremaju Vaše postavke i postavke za web stranicu, kao što su preferirani jezik, e-mail adresa ili lozinka. Kasnije, kada opet otvorite istu web stranicu internet preglednik šalje natrag kolačiće koji pripadaju toj stranici.


Isto tako nama omogućuju da mjerimo posjećenost i izvore prometa na našim web stranicama, te sukladno tome možemo poboljšati performanse na našim stranicama.

Sve informacije koje kolačići prikupljaju se akumuliraju i anonimne su, a omogućuju nam praćenje učinkovitosti stranice i ne dijele se s bilo kojim drugim subjektima.

Sve ove informacije mogu biti spremljene jedino ako Vi to omogućite - web stranice ne mogu dobiti pristup informacijama koji im Vi niste dali i ne mogu pristupiti drugim datotekama na Vašem računalu.

Onemogućavanje kolačića

Isključivanjem kolačića odlučujete da li hoćete dopustiti pohranjivanje kolačića na vašem računalu. Postavke kolačića mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Ako onemogućite kolačiće, nećete moći koristiti neke od funkcionalnosti na našim web stranicama.

Više o kolačićima možete naći ovdje:

HTTP cookie
Cookies