www.croatia.hr
Mediteran kakav je nekad bio

Prihvaćen prijedlog budžeta za oglašavanje

Pronađi
Naziv
Grupa
select
Od:
RadDatePicker
Open the calendar popup.
Do:
RadDatePicker
Open the calendar popup.
 

 

HTZ Glasnik

Interno glasilo Hrvatske turističke zajednice HTZ glasnik u svakom broju detaljno obrađuje pojedino emitivno tržište te donosi aktualno stanje na tržištima gdje Hrvatska turistička zajednica ima svoja predstavništva.

HTZ glasnik donosi presjek aktivnosti Glavnog ureda te Predstavništava Hrvatske turističke zajednice u inozemstvu, vijesti iz sustava turističkih zajednica te novosti iz hrvatske turističke ponude. HTZ glasnik se može naručiti na e- mail: glasnik@htz.hr
 

Prihvaćen prijedlog budžeta za oglašavanje

4. listopad 2013.

TV HTZ - 4.10.2013.
Turističko vijeće Hrvatske turističke zajednice na današnjoj, 19. sjednici, prihvatilo je prijedlog budžeta Hrvatske turističke zajednice za oglašavanje u promotivnim i/ili prodajnim kanalima subjekata javnog i privatnog sektora čime nastavlja s daljnjom pripremom naredne turističke sezone. Tako su današnjim prihvaćanjem prijedloga definirani ukupno planirani iznosi za oglašavanje po novim modelima za oglašavanje u promotivnim i/ili prodajnim kanalima subjekata javnog i privatnog sektora u 2014. godini koje je HTZ definirala još u kolovozu s ciljem omogućavanja kvalitetnije pripreme privatnog i javnog sektora za turističku 2014. godinu. Za model I planiran je iznos od 12.400.000,00 kuna, za model II 9.300.000,00 kuna, za model III 24.800.000,00 kuna, za model IV 15.5000.000,00 kuna te za model V 9.000.000,00 kuna koji će se financirati iz sredstava za nerazvijene.

''Pripreme za sezonu 2014. počele su ranije no inače, kako modelima za oglašavanje u promotivnim i/ili prodajnim kanalima subjekata javnog i privatnog sektora u 2014., tako i aktivnom promocijom na inozemnim tržištima, te vjerujemo da će biti jednako uspješna, ako ne čak i uspješnija od ovogodišnje. Po prvi puta, kao temelj za izradu SMPHT-a za razdoblje 2014-2020., rade se istraživanja tržišta u šest radnih zadataka i to: proces usvajanja brenda i primarna potražnja, pozicioniranje brenda i konkurenta, evaluacija elemenata brenda (vizualni identitet/slogan), ponašanje kupaca/klijenata, stav i percepcija poslovnog sektora, uvid u korištenje društvenih mreža od strane potrošača (Social media intelligence), čiji će rezultati definirati naše strateške i operativne aktivnosti za razdoblje 2014.-2020. i koji će biti predstavljeni na ovogodišnjim Danima Hrvatskog turizma.“ - istakla je Meri Matešić, direktorica Hrvatske turističke zajednice.
 
Kako je u tijeku izrada novog SMPHT-a koji će dati nova usmjerenja za pripremu i provedbu kampanja na tržištima u 2014. godini, Turističko vijeće prihvatilo je prijedlog preraspodijele sredstava za programom predviđene aktivnosti Hrvatske turističke zajednice u 2013. godini, kojim će se pojačati aktivnosti vezane uz produkciju multimedijalnih materijala, banke fotografija i suvenira, brošura i info kolaterala, za koja Programom rada inicijalno ili nisu bila predviđena sredstva ili ne u dovoljnoj količini, kao i upravljanje internet stranicom, posebno u smislu novog, zanimljivog projekta u online komunikaciji u B2B segmentu. Riječ je o projektu fleksibilne web platforme koja se, prema potrebama, može modificirati potrebama različitih tržišta i ciljnih segmenata korisnika, pod nazivom ''Stručnjak za Hrvatsku''. Svrha projekta je razviti software koji bi otvorio novo područje suradnje s poslovnim sektorom u promidžbi destinacije, omogućio održavanje baze podataka aktivnih agenata i drugo uz kombinaciju postojećih i inovativnih tehnologija.

Aktivnom promocijom Hrvatske povodom ulaska u EU potrošena je veća količina promotivnog materijala od predviđenog, a kako neke stavke iz Programa rada, kao što su Marketing brendovi Hrvatske, viralna kampanja, rezervacijski sustav i TIS, nisu realizirane jer se čeka prihvaćanje novog SMPHT-a, odlučeno je da se sredstva u ovom trenutku prebace na neophodne stavke.

Na sjednici je još jednom izraženo zadovoljstvo uspješnom sezonom odnosno povećanjem broja dolazaka od 5,45 posto i noćenja od 3,33 posto u prvih osam mjeseci ove godine. Istaknuto je kako pokazatelji ukazuju na trend skraćenja prosječne duljine boravka gostiju u destinacijama, odnosno veću mobilnost i naglašeno je kako svi dionici u sektoru moraju zajedno i dalje jačati svoju suradnju kako bi i nadolazeća turistička sezona bila uspješna.
 
 
 
 
 
 

Izjava o kolačićima (Cookie policy)

Kako bismo vam pružili najbolje iskustvo naše stranice, te kako bi stranica radila ispravno, ova stranica na vaše računalo sprema malu količinu informacija (cookies - kolačići). Korištenjem stranice croatia.hr pristajete na uporabu kolačića. Blokiranjem kolačića i dalje možete pregledavati stranicu, no neke njezine funkcionalnosti Vam neće biti dostupne.

Što je kolačić?

Kolačić je informacija spremljena na Vaše računalo od strane web stranice koju posjetite. Kolačići omogućuju stranici da prikaže informacije prilagođene Vašim potrebama. Oni obično spremaju Vaše postavke i postavke za web stranicu, kao što su preferirani jezik, e-mail adresa ili lozinka. Kasnije, kada opet otvorite istu web stranicu internet preglednik šalje natrag kolačiće koji pripadaju toj stranici.


Isto tako nama omogućuju da mjerimo posjećenost i izvore prometa na našim web stranicama, te sukladno tome možemo poboljšati performanse na našim stranicama.

Sve informacije koje kolačići prikupljaju se akumuliraju i anonimne su, a omogućuju nam praćenje učinkovitosti stranice i ne dijele se s bilo kojim drugim subjektima.

Sve ove informacije mogu biti spremljene jedino ako Vi to omogućite - web stranice ne mogu dobiti pristup informacijama koji im Vi niste dali i ne mogu pristupiti drugim datotekama na Vašem računalu.

Onemogućavanje kolačića

Isključivanjem kolačića odlučujete da li hoćete dopustiti pohranjivanje kolačića na vašem računalu. Postavke kolačića mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Ako onemogućite kolačiće, nećete moći koristiti neke od funkcionalnosti na našim web stranicama.

Više o kolačićima možete naći ovdje:

HTTP cookie
Cookies