Theme 2011/2012
Promotion of EDEN project and Croatian Destinations of Excellence

ADD TO MY TRIP
  • Home
  • Experiences
  • Promotion of EDEN project and Croatian Destinations of Excellence

Promotion of EDEN project and Croatian Destinations of Excellence 

Glavni ured Hrvatske turističke zajednice prijavio je sudjelovanje u projektu EDEN 2011./2012. godine s aktivnostima promocije dosadašnjih pet destinacija izvrsnosti: oblikovanje i tisak plakata, oblikovanje i tisak preklopnog letka, izrada promidžbenog filma, izrada bannera, nastup na posebnim prezentacijama u Ljubljani i Beču, organizacija studijskog putovanja stranih novinara u pet destinacija izvrsnosti, nastup na poslovnim radionicama Buy Croatia u Zadru i Zagrebu, oglašavanje u domaćem i stranom tisku (Adria Zeitung, Croatia Airlines, Putovanje za dvoje, Meridijani; Reise&Preise, Reisenfieber, Profi Reisen T.I.P., Horizont i dr.). Teme svih natječaja za dječje vrtiće i osnovne škole ekološko-edukativnog projekta VOLIM HRVATSKU povezane su s temama i ciljevima EDEN projekta, a ove godine tema natječaja „Djeca crtaju i pišu Hrvatsku“ je „Djeca, čuvari prirode“.

Ostale odrađene promidžbene aktivnosti su:

 

  • promocija na svim turističkim sajmovima na kojima nastupa Hrvatska turistička zajednica, projekcijom filma, dijeljenjem letka i isticanjem plakata kao na primjer na sajmovima u: Budimpešti, Berlinu, Beogradu, Varšavi, Londonu, Leipzigu, Poznanu, Münchenu, Parizu, Zagrebu;
  • promocija na internetskim stranicama Hrvatske turističke zajednice;
  • promocija putem medija, Hrvatske televizije i ambasadorice gđe Lidije Komes, njenom jednosatnom emisijom o EDEN destinacijama na Hrvatskom radiju.

Sufinanciranjem: turističke signalizacije, interpretacijskih tabli, novih proizvoda, inovativnih pristupa i novih tehnologija, sufinanciranjem projekata koji vrednuju održive oblike turizma i educiraju tanovništvo te promocijom svojih destinacija izvrsnosti, Glavni ured HTZ nastoji produžiti sezonu i izbjeći sezonalnost te privući što veći broj posjetitelja u turistički manje razvijena područja. 

Hrvatski radio je zajedno s Pustarom Višnjica pobjedničkoj školi u projektu "Najljepši školski vrtovi" dodijelio godišnju nagradu - izlet u tu EDEN destinaciju. 

Nositelji znaka destinacije izvrsnosti ostvarili su višestruke kvalitativne koristi za posjetitelje i lokalno stanovništvo. Povećala se njihova medijska popraćenost koja se pokazala kao kvalitetni marketing koji je uzrokovao prepoznatljivost tih destinacija na nacionalnoj razini, kao eko destinacije koje brinu o svojem okolišu i očuvanju kulturne baštine. Sve to zajedno dovodi do povećanja broja domaćih i stranih turista i posjetitelja. Osim toga, veća medijska pozornost olakšala je put do krajnjih korisnika. Destinacijama se otvorio put prema financiranju raznih projekata i programa u Hrvatskoj i prema fondovima EU (IPA za turizam), te sudjelovanju u drugim europskim projektima. Neke destinacije postale su poželjni partneri za prekograničnu suradnju, a neke su postale interesantne za potencijalne investitore u turizmu. Titula "Europska destinacija izvrsnosti" potaknula je svijest mještana o ulaganju u kvalitetu smještajnih kapaciteta i ugostiteljskih objekata, osmišljavanje novih programa i ponude temeljene na prirodnim vrijednostima te uređenju svojih okućnica i mjesta.